FANDOM

Fungustoenail

Den mest almindelige mug er fodsvampen, som også angriber tåneglene

Fungustrawberry

Mug kan godt lide sukker, så derfor vokser den fint på modne jordbær

Fungusmugabe

Sidst, men ikke mindst, er der abe-mug. På billedet herover spiser Robert Mugabe, som er neger, noget grønt, flydende mug

Mug er en til tider meget farlig plante, der blandt andet vokser på rugbrød, ost og i syltetøj. Muggen findes i tre varianter; en god, en ond og en grusom!

Den gode mugredigér

Den venlige variant af muggen gror gerne på din ost, hvor den nyder livet, og forbedrer smagen indtil du en dag, som det grumme dyr du er, finder på at spise dette stakkels sky og forsvarsløse dyr. Men den bærer intet nag, den er kun til for at tjene dig!

Den onde mugredigér

Denne mere ondskabsfulde variation af muggen lever blandt andet på rugbrød, leverpostej og i syltetøjsglas og kendetegnes ved dens markante fangarme. Disse benytter den til at indfange offeret (DIG), og trække dig ned i syltetøjsglasset, eller leverpostejbakken, hvor du vil blive mast og fortæret til uigenkendelighed. Muggen er således livsfarlig, og ser du den, gør du bedst i at løbe MEGET langt væk. Og dét hurtigt!

Den onde variant kan også mutere og angribe legemsdele. Hvis man render ind i en langhåret hippie fra AA, som hedder Hanzi Hefty, kan man risikere at blive ramt af en mugbefængt røv til sit ansigt, da han synger om at være i besiddelse af en sådan. Den slags er jo ikke noget alle sætter lige meget pris på.

Den grusomme mugredigér

Denne mug, også kendt som Mugge blev født den 21. juli 1937 i København. Modsat de to andre former for mug, besad denne skrivningens ædle kunst. Heldigvis angreb Mugge kun de kendte og kongelige, hvilket resulterede i en del skimlede affære, og fordærvede popstjerner, men den brede del af befolkningen gik heldigvis fri, altså lige bortset fra Amin Jensen.