FANDOM

Morten Olsen1

Morten Olsen om prutter i omklædningsrummet.

Morten Olsen2

Morten Olsen om hans egne prutter.

"Men på landsholdet er der jo ikke mange skud i bøssen"

~ Morten Olsen

Morten "Lort" Olsen, også kendt som "Morten Målspasser", blev i 2000 den mand som skulle få Danmarks nationale fodboldshold til at opgive målet om at blive europa- og verdensmestre. I stedet lagde han en ny taktik, hvor hans nye ændringer i dansk fodbold bl.a. bestod af gratis tjald, kokain og andet sjov der nu behager den gamle mand med de runde briller.

Morten fik Danmark med til VM i Japan og Sydkorea i 2002, hvor han måtte tude over det forventede nederlag mod England, så han valgte at lade Danmark boykotte VM 2006. Det resulterede i at Morten ikke var med i hulen, og han blev derfor mobbet af de andre fodboldtrænere som kaldte ham "Morten Lort" og det blev han ked af. Så derfor sørgede han for at Danmark kunne deltage i VM 2010 i Nydafrika.

Mortens tidligere trænererfaring er som træner for miniput holdet i det nordlige Skagen. Siden dengang har han bare ventet på at DBU ville være dumme nok til at give ham magten over landsholdet. Han er også kendt som det 4. medlem af Olsen-banden.

Resultater af Morten Olsens tiltrædelse redigér

  • Dårligere fodboldspil
  • Ingen VM 2006
  • Flere bajere til landsholdet
  • Et fuldt landshold efter hver kamp
  • Skæve spillere på banen
  • Vold i tilfælde af nabokamp mod Sverige
  • Flere fodbold-idioter på banen