FANDOM

Moms er et forsøg som Staten indførte efter at det blev kendt ingen gad betale oms. Man har flere gange øget momsen for at få flere til at betale deres moms.

Regeringen øgede for år tilbage momsen til 25 i et forsøg på at få 25 til at betale moms i Danmark. Dette mål er endnu ikke nået.

Det er strafbart ikke at betale moms. Hvis det bliver opdaget altså! Man kan faktisk blive dømt til gratis kost og logi, gratis underholdning og aktivering, gratis transport til og fra alting i det der kaldes åbent "fængsel".

Momsfritagelseredigér

Sorte penge

Her er et eksempel på udseendet på sorte penge inden de er "vasket hvide"

Følgende mener de har momsfritagelse i Danmark i alfabetisk orden:

  1. Alle Private.
  2. Alle udlændinge.
  3. Alle Virksomheder.
  4. Spademann's Leksikon.

Hvordan omgå moms?redigér

Det er simpelt at omgå moms: Køber går ned i en penge automat og hæver pengesedler. Sælger siger tak for handlen og forsøger at presse den cm. tykke stabel af tusindlapper ned i sin tegnebog mens han synger en glad lille sang.

Køper kan også overføre penge til konto. Der skal bare stå: Tak for handel av brugt 72" B&O. Har overført 75.000,- At "lortet brændte og havnet på losseren" 2 dage efter er der ingen der der kan kontrollere. Ved kontrol er det yderst vigtigt at indgive forsikringskrav med tilbagedateret brev! Bare skriv at det stank af giftige gasser, at 4 af dine unger døde og at lortet måtte på losseren med det samme. Så scorer du du 75.000 tilbage og du er kvit!

Nu kommer det vigtigste: Du må aldrig skrive at ungerne var en plage!

Hvorfor betale moms?redigér

Dette spørgsmål er aldrig blevet afklaret.

De røde idioter i regeringen har aldrig haft et arbejde og derfor aldrig betalt noget som helst. De mener at alle andre skal betale deres skyhøje lønninger og til flygtninge. Derfor indførte de "meromsætningsafgiften" Der så dumt det lyder skulle give større omsætning og flere penge til de offentligt ansatte nasserøve.

Vi andre kalder en spade for en spade og en tusindlap for "penge lige ned i foret" og alle, bortset fra de dumme røde, er glade.