FANDOM

MittRonmey

Sådan en klog mand han er...

"I just spent 800 million dollars on a jobinterview.."

~ Mitt Romney om at bruge håndører på ingenting

Mitt Romney, også kendt som "den republikanske hundehvalp", blev født den 12. marts 1947 i en stenrig albansk familie, som 46-årig.

Han viste tidligt forretningstalent, da det lykkedes ham at sælge familiens mikrobølgeovn for 0,14 dollars, ved et nordamerikansk loppemarked. Uheldigvis for Mitt, viste det sig at flere af loppemarkedsdeltagerne var pensionerede tandlæger, der besluttede at tæve Romney med en ulovligt importeret kødsaks.

Det var denne oplevelse der antændte Mitt Romney's had mod pensionsordninger... Og kødsakse! Efter denne ulykkelige hændelse, besluttede Romney at gøre karriere som proffessionel handicap-bordtennisspiller, men måtte hurtigt opgive, på grund af mangel på grundlæggende kvalifikationer. Senere gik Romney ind i politik, og stillede bl.a. op som sundhedsminister for Mars.

Desværre havde Mitt et uheldigt forhold til swingerstaterne som skulle have gjort ham til præsident for De Forenede Stater. Faktisk vandt han ikke en eneste stemme. Til gengæld har Israel det med, at støtte op om ham. Hovedsageligt fordi, de er taknemmelige for hans udtalelser omkring Jerusalem og det Hellige Land, der ifølge Romney bør tilhøre jødedommen, og at muslimerne bare skal smutte øst-på til Dubai.

Mitt Romney er desuden kendt for hverken at have drukket alkohol eller haft et seksuelt forhold til sin kone. Kritikere undrer sig over, at han har fem børn.