FANDOM

Misandri

Arnold Hannibal Meyer viser her, hvorledes misandri udføres sammen med mysogyni.

Misandri (Est. 1871) er den psykiske lidelse der forårsager modvilje-, foragt for-, og fordomme mod mænd, og som feminister lider under. Det er dog ikke sikkert at de kender ordet, da sure kællinger kvinder, generelt kun kender tre fremmedord: "Patriarkatet", "Misogyni" og "voldtægt". Sidstnævnte kender de dog ikke betydningen af[1].

Hvordan man får Misandriredigér

Det er ganske udbredt, at have haft et dumt svin som kæreste, f.eks. én der skred da man (kvinden) bollede udenom og blev gravid. Det er heller ikke ualmindeligt, at folk der rammes af misandri, har prøvet at blive slået af en fyr - det er gudskelov ganske få kvinder der oplever det i Danmark, medens næsten alle drenge prøver det i skoletiden[2]. Det mest almindelige er dog, at have et tæt forhold til "California State University", alumnernes youtube-kanaler, blogs af/for "Big Red" og evt. at have drukket kaffe med Zenia Stampe.

ADVARSEL TIL LÆSEREN

Hvis man forsøger at modarbejde misandri, ved f.eks. at opremse videnskabelig fakta som selvmordsstatistikker, arbejdsskadestatistikker, retsprotokoller o.lign., forværres misandrien blot hos den pågællende, så lad for fanden være, medmindre du vil råbes ad.

Noterredigér

  1. Følgende er ikke voldtægt: At skifte stilling under samleje. At vågne op ved siden af en kvinde, der fortrød, fordi stodderen er grim. At forsøge at kysse kæresten, selvom hun er sur. Bandeord og øgenavne, er heller ikke voldtægt.
  2. Det er dog sjældent at Misandri udløses af sidstnævnte, men hvis det gør, resulterer det som regel i, at den pågællende dreng tager en kjole på, og skifter navn. Gerne til "Lotte", "Sofie" eller "Ibi-Pippi".