FANDOM

Miley

30px-Cquote1 svg So la-da-di-da-di, we like to parti', dancing with Miley... 30px-Cquote2 svg
Spademanns Redaktion om de mindeværdige julefrokoster

Miley Cyrus (født 23. november 1992 i Tennessee (naturligvis)) er en amerikansk sanger og skuespiller, som i det forrige årti også var kendt som Hannah Montana eller Horeungen fra Disney Channel, som de også markedsførte hende som.

Denne unge tøjte lider af skizofreni og dette har hendes unge fans taget til sig. Der er endda en serie om hendes alter ego 'Hannah Montana' som sendes på Disney Channel. Hun har selv beskrevet sin skizofreni som "Vi er to halvdele, af et helt fjols". Det siges, at hun er skaldet, da hun tit er blevet vist på tv med en blond paryk. Selv hendes brune, sorte og røde hår er hentehår fra gamle russiske katte. Og ja, dette er blevet bekræftet af hendes meget stolte far, Billy Ray Cyrus.

Privatliv redigér

Hun er kendt og bor i Hollywood, så derfor har hun ingen privatliv. Hun har heller ingen kæreste, men hun har en far hvis stemme er i overgang, og som har et flot bundesligahår.

Hobbiesredigér

Miley-Cyrus

Miley i gang med sin yndlingshobby. Heldigvis helt uden undertoner, men bare ren musik for øret.

Miley går ikke op i så meget, og har ikke så mange hobbies. Det skulle lige være:

  • Lædertøj
  • Lave fis med pressen
  • Slikke på kæder
  • Række tunge på upassende tidspunkter
  • Være nøgen hele tiden
  • Twerking
  • Selfies

Diskografi redigér

Singler redigér

Skandalen redigér

Den største skandale over alle hendes skandaler, var da hun engang tilbage i 1980'erne have taget nogle meget udfordrende billeder af sig selv. Og ja, du læste rigtigt, hun er ikke 17 år længere! Hun er faktisk meget ældre, men Disney er jo så kendt for deres barnestjerner.