FANDOM

En metro er en underjordisk jernbaneforbindelse som typisk transporterer metroseksuelle og frotteurer med et smil.

Metroer i storbyerredigér

Københavnredigér

MetroKBH

Hvis du vil være lokofører i Københavns Metro, kræver det at du gennemfører børnehaven.

I København åbnede Danmarks første metro d. 19. oktober 2002 med hornmusik og balloner. I al sin pragt transporterer den turister og andre originale folkefærd fra A til B. Typisk er Christianshavn Metrostation den mest eftertragtede destination, men også Nørreport og snart rådhuspladsen er eftertragtede og ønskede stationer.

Parisredigér

I Paris kalder franskmændene deres metro for Métro de Pari'. I 1999 forsøgte et asiatisk rengøringsfirma på 2.000 mand at rengøre metrovognene for graffiti og urenheder. Kun 700 overlevede, førend WHO måtte bryde ind og kræve projektet standset. Siden da er det ikke lykkedes nogen at rengøre Paris' metro, og den bliver efter sigende mere og mere beskidt for hver dag der går[1]. Dog arbejder japanske ingeniører på at fremstille robotter som kan rengøre undergrunden uden betydeligt tab af menneskeliv. Dette projekt vil tidligst stå klart i 2020 - indtil da anbefaler vi at du tager bussen, hvis ikke du vil komme hjem med kønssygdomme.

Londonredigér

I London kalder man undergrunden for The Tube. Det blev den i sin tid døbt, fordi man mente det ville være smart at have en reference[2] til YouTube. Undergrunden er en af verdens største - og ældste - så det knager lidt når vognene suser igennem de små tunneller.

30px-Cquote1 svg Mind the gab 30px-Cquote2 svg
Nabiha

Se også redigér

  • Metroseksuel - det fænomen som gør at metroer specielt til kønsakten.

Underjordiske fodnoterredigér

  1. Dirty talk
  2. Skjult reklame om man vil.