FANDOM

Menneskesmugling er når man putter en masse mennesker ud i en faldefærdig gumminåd i Middelhavet og bagefter lader den synke, scorer kassen og slipper for utilfredse kunder som var blevet lovet hele turen til Lampedusa, Nakskov, Kirkenes et venligtsindet sted i Vesteuropa.

Sådan bliver du menneskesmugler redigér

Du skal bruge redigér

Gummibåde Of469 10031 1
En masse gummibåde En god hjelmhue fra Thansen En nem betalingsløsning
Ak47 1
God kundeservice overfor mindre tilfredse passagerer

Hvad er bedst - at efterlade menneskene i nærområderne eller at føre dem til Tyskland redigér

Det er heltklart den bedste forretning at efterlade flygtningene i nærområderne- Kun når tilstrømningen falder kan man prøve at se om man kan lokke folk ned i bagagerummet på en bil og køre dem til Düsseldorf eller Manchester.

Andre mennekesmuglere redigér

Uheldigvis er der opstået en færdsel den modsatte vej pga. den stigende radikalisering i samfundet hvor folk vil ned og oprette et kalifat i Irak eller støtte borgerkrigen i Syrien. Det skal i sagens natur foregå meget diskret da de hellige krigere gerne vil hjem (?!) og nyde godt af offentlig velfærd samtidig med at de får martyrstatus i deres radikaliserede parallelsamfund.

Derfor har et meget omfattende netværk af danske menneskesmuglere har fundet vej til de danske ghettoer...og ja de er lidt svære og finde i den lokale vejviser.

Hvordan man finder frem til en dansk menneskesmugler redigér