FANDOM

Mellemrum kan være gode at have. Hvismannuikkebrugermellemrum,såersætningernenæstenikketilatlæse. Men med mellemrum ...[1] så er de!

Isvaffel

Garvede skribenter kan sagtens skrive artikler om mellemrum, mens de gufler sådan en her. Notebook'en står på bordet, lige herunder så den er sikk... hvad fanden?

Farverredigér

Mellemrum kommer i alle farver. Hvis du fx har sort skærm[2], så er mellemrummene sorte. Og bogstaverne forhåbentlig hvide eller gule, så du kan se hvad der står. nærmest springer ordene ud og ind i øjnene dig.

Hvis mellemrummene har samme farve som bogstaverne, så er det straks værre. Se bare her:

Sort var natten! Og dagen var mørk og grå! Mon lyset frem vil bryde? Det vil jeg håbe på!

(Skøn poesi, men næsten ikke til at læse)

Isvaflerredigér

Man skal passe meget med at spise isvafler, når man skal lave mellemrum. Nu er det ikke noget problem for mig, jeg er lidt af en virtous når det kommer til isvafler og mellemrumstangenter. Men mange andre, ha, de fandens osse, nu dryppede det alligevel... kan ikke lige på mellemrumstangenten! Nu vil tommeltotten ikke engang give slip!           koncentrere            sig           ,                      fandens            osse!Hvis           jeg                       sutter            lidt            på             den, mon           så                                 ikke SKRUB            AF                       MED                       DET            KAMERA           , FOR                       HELVEDE!

Relaterede søgningerredigér

Randbemærkningerredigér

  1. Da mellemrum som regel er usynlige, er de her erstattet med prikker. prikprikprik betyder altså mellemrummellemrummellemrum.
  2. Nu forudsætter vi, at skærmen er tændt, ikke?