FANDOM

AlmindeligAmerikaner

Mellemamerikaneren arbejder, drikker og kører bil. Hvad havde du egentlig forventet?

Mellemamerika er befolkningen i Amerika, der ikke er rigtig rige og ej heller fattige nok, til at Joachim B. Olsen brækker sig over dem.

De er sådan- ja bare lidt midt imellem.

Interesserredigér

Der bliver løbende lavet opgørelser over mellemamerikanerens interesser. Det varierer selvfølgelig fra år til år, og nogen gange dukker nye interesser op i mellemamerika, specielt da hvis Apple lancerer en ny iPad/ IPik eller lignende.

Almene interesserredigér

Mellemamerikaneren interesserer sig for alt lige fra:

Det interesserer mellemamerikaneren sig ikke forredigér

Arbejderedigér

Arbejdsløsheden har også ramt mellemamerika, og i dag er der en gennemsnitlig arbejdsløshed på - ja gennemsnittet! Det er i mellemamerika som det er så mange andre steder, og sådan vil det nok blive ved med at være.

Spisevanerredigér

Mellemamerikaneren tager nogen gange på Burger King, men ikke så tit som underamerikaneren, der lever helt afsindigt usundt og på crack. Derfor er mellemamerikaneren ikke helt overdrevet fed! Kun småfed og selvfed, men det tæller ikke rigtigt.

Politikredigér

Mellemamerikaneren stemmer normalt enten på Demokraterne eller på Republikanerne. Hvis de da overhovedet stemmer.

Hvad er der da galt med denne her artikel?redigér

Denne artikel er en komplet og nøjagtig afskrift af alt det, som politiske kommentatorer baserer deres tilbundsgående og langtrukne analyser på.
Det er på denne vis at der dannes nyhedstimer på TV-2 News dannes, videreudvikles og gennemtykkes.

Derfor er der noget galt med denne artikel. Ikke af andre årsager... Sådan er det bare hér!