FANDOM

Loading map...

Her ses downtown Mekka. Det i midten er sikkert noget, hvor muslimer godt kan lide at komme, og gå lidt rundt om, hvis der ikke er plads i Medina.

Mekka er et eksotisk turist-kvarter i Mellemøsten. Stedet er populært fordi NWO-agenter har puttet noget i vandet, der fremkalder hallucinationer hos profeter og andre truede minoriteter.

Mekkas historieredigér

Byen Mekka blev opfundet som centrum for en ny religion engang for længe siden, da den ny profet Muhammed byggede videre på den forhenværende profet Abrahams hallucinationer. Hvornår det så lige skete er faktisk ikke så vigtigt.

Vigtig viden når Mekka besøgesredigér

Der er krav om at besøgende i Mekka skal være iklædt hvide gevandter. Hvorfor vides ikke med sikkerhed, men det hænger nok sammen med en eller anden klædevarefabrikant, der har set en fed fidus.

Særlige turistmålredigér

Der står en underlig sort klods, som alle de besøgende flokkes om og kysser. På den måde sikres chancerne også for, at de besøgende får et eksotisk minde med hjem i form af mundgonorré. Deres læger skal jo også kunne score økonomisk rejsefeberen til eksotiske turistmål.

Se også redigér