FANDOM

MasterFatmanPokerface

Master Fatman, øjeblikket efter at have fundet ud af at tyk kun var en stavefejl.

Master Fatman (1965 -2019 ) var en en dansk sanglærke, som engang blev landskendt, fordi han redigerede en gammel Boney M.-tekst, til sin egen narcisstiske fordel.

"Tomme kalorier buldrer mest."

~ MF

Indtil i dag optrådte han jævnligt - med moderat succes - i danske TV-reklamer for bynke, nudler og fritgående æg. Han var også engang med i Vild med Dans.. Det kunne han ikke finde ud af. Desuden var han også engang med til Hit med sangen.. Det kunne han heller ikke finde ud af.

PhD-studerende har efterfølgende forsøgt at finde ud af, hvad Master Fatman egentlig kunne finde ud af. Det kunne de ikke finde ud af, hvilket næppe overrasker nogen.

Morten Lindberg (ja, det var det borgerlige navn) var også en forkæmper for Dyrs Rettigheder, ikke mindst fri taletid til papegøjer og gratis wifi i hønsegården.

Ellers danderede han den mest på P8 Jazz, hvor han spredte fred og kærlighed til sin trofaste lytterskare, ikke mindst Ole-Bent og Iben. Eller på Radio 24syv, der få dage efter mesterens død valgte at indstille deres virke.

Kendetegnredigér

  • Han var fed
  • Han var en mand
  • Han var en mester
  • Han var indbegrebet af moden kærlighed

Lidt ligesom Knud, der var Svend for Valdemar... ... eller hvordan det nu var? Hvis du kommer i tvivl så prøv at søg "hest forbi" på Google!

SVAR SØGES: hvordan fanden bliver man så fed når man er vegetar og afholdsmand?