FANDOM

En grå-hvid-rød-grøn-agtig substans, som i visse tilfælde kan være sort. Den kan købes i lige den farve, du gerne vil have. Du skal bare udpege den på er farvekort, så sørger en maskine for at malingen bliver næsten som du havde forestillet dig. Den færdigblandede maling får en etiket på låget, hvor koden for den valgte farve står. Og hvis ikke etiketten falder af, vil der opstå en malerplet på den, så den ikke kan læses mere.

Skulle det ske at etiketten kan læses når du efter 3-4 år skal have mere, fordi væggen af andre grunde er blevet grim og fedtet, så er farvehandleren gået over til et nyt system og tallene fra etiketten er ubrugelige.

Maling har også den egenskab, at når du maler vil den altid lande på dit pæneste tøj, selv om du ikke engang har det på. Det vil for det meste være hvide pletter, i skridt højte, som alle vil kunne se på hundrede meters afstand. Der har været mange store klatmalere i historien, men de er alle sammen døde, så du skulle måske få en anden til at male for dig.