FANDOM

Madrid

Ud over at være plaget af hedebølger om sommeren og siberisk frost om vinteren, så er den mennesketomme hovedstad i dag befolket af duer, rotter, ugler og spillehajer. Det typiske vejr i byen er gråvejr, og kun temperaturen fortæller, om det er vinter, sommer, onsdag eller koldt

Madrid er en spansk hovedstad, der ligger sådan omtrent midt i Spanien den katalanske højslette. Ved afstemninger i 1969, 1972, 1976, 1999, 2001, 2009, 2013, 2015 og 2017 blev byen enstemmigt udnævnt til verdens kedeligste by. Befolkningen er da også i stort antal emigreret til det øvrige Spanien, hvor byerne er langt mere spændende. Af ukendte men meteorologiske årsager, er det næsten aldrig solskin i Madrid.

Madrids forstæderredigér

San Fernando de Henaresredigér

Stedet er bare en samling større eller mindre hytter, der bebos af en flok bonderøve med fedtet hår, som går rundt og spiller guitar og spiser snegle.

Toledo-Cercaelcapítàlredigér

Byen blev i 1998 opløst, fordi der løb for mange tyre rundt i gaderne. Byrådet var året forinden gået konkurs, fordi de brugte alle deres penge på deres lokale fodboldhold, Real Judas Madrid. Holdet fik navnet, fordi de aldrig kunne leve op til lokalbefolkningens urimeligt høje forventninger.

Fütbòlredigér

Ud over at være en pissefesen by, så bliver Madrid også altid slået af Barcelona i fodbold. Især et par stykker fra Real Madrid (Cristiano Ronaldo ikke mindst) tuder over hvert eneste nederlag, hvilket også kan forårsage regn på de ellers fintklippede græsbaner. Så hvis du nogensinde træder indReal Madrid's kedelige stadion og undrer dig over, at græsset er lidt vådt, så er det nok de mange faldne tårer fra de endnu flere dårlige Real Madrid-spillere.

Og en lille ting mere: Hvis du nogensinde havde tænkt dig at rejse til tårernes by (Cìudád de Rasgàs y Suspiros), så tænk dig lige om en ekstra gang. Vi gider ikke få endnu en crybaby tilbage til Danmark.