FANDOM

00 26 38 pyramide

Den Ny madpyramide, som anbefalet af sundhedsstyrelsen!

Den ny madpyramide redigér

Beskrivelse redigér

Det er vores pligt på UrinBanditten at oplyse dig om Den ny madpyramide!

Hvis du følger den, vil du få over 1800% af daglig anbefalet B,D,E Kalk og Jod!!

Her har ingen hjerte/kar-sygdomme en chance!

Urinbanditten siger "farvel" til sygdomme, og "goddag" til den ny madpyramide!

Gennemgang af madpyramiden redigér

  • Peter Gades shorts: Peter Gades shorts er hovedingrediensen i et godt morgen-måltid. Kan desuden fryses ned og gemmes til f.eks. fest. Desuden er 100% bomuld godt mod hovedpine.
  • Lingeri: Husk lingeri dækker de flestes behov..... Og underliv.
  • En "retired" ko: Uhhmmm "retired" ko. 100% fri for BSE og andre sygdomme. Når den er færdig med at være ko, blir den til det fineste mad. Spis og smil.
  • Grafikkort: Smager godt, og giver zink, jern, jumpere og en RAM-DAC på 245.
  • Marcipan: Masser af marcipan. Med sin enorme mændge af sukker, kan man regne med at have energi, til langt ind i det næste århundrede! Lev sødt - Dø tung.
  • Shampoo: Kan indtages i supermarkeder og kiosker direkte fra hylden. Også uden at betale. Desuden smører det og modvirker åreforkalkning.
  • Antimatter: Antimatter
  • Jernmine: Bekæmper bylder på knæ, hals-næse-øre, nethinde, milt, og langefinger (latin: Fingus Fuckus).Desuden kan det være praktisk når minen begynder at give økonomisk afkast.
  • Gameboy Color: Gameboy Color en god forfriskning efter en bytur. Prøv den f.eks. med Tetris i 14 dage og se, hvor frisk du bliver.
  • Parfume: Drik det varmt eller koldt men hold igen. Indtages i samarbejde med børn, og holdes uden for rækkevidde af læge.
  • Lava: Godt om vinteren efter du er væltet på skibakken. Tag lidt i munden og synk langsomt. Nu med selen (Husk selen!), og B-vitamin.
  • Akkumulator: Ikke indtage alt for meget akkumulator. Lidt ska' du da ha', der må fandeme også være grænser!!
  • Havrefras: Hold afstand, hold afstand. Havrefras kan give kronisk angst for tis, hvis du får for meget.

Se også redigér