FANDOM

Leverpostej16A

Tulips BETA version af den nye elverpostej

Treeman1mm1

Tegning af træmanden der var forstenet.

MacBacon er navnet på den ældste leverpostej, som nogensinde som nogensinde har eksisteret. Den har en forrygende aroma af flatulens og man får lige det ekstra pift, hvis man tager et stykke løg op for næsen imens man dufter til den.

Man har også andre ting som hedder MacBacon:

  • ...den hvide marmor der blev brugt til at lave dæk med,
  • ...de skruer man skyder ned i hovedet på folk der ikke har fået deres skal skruet ordenligt på
  • ...BETA versionen af den nye leverpostej fra Tulip.

Sammenhængen mellem sten og leverpostejredigér

I 1870 fandt man en besynderlig sten der lignede en mand. Det viste sig at være en mand, som var forstenet. Man har målt ham til at være ca. 981 år og 3 måneder gammel, og man har ved hjælp af nutidens forskningsmuligheder at han første var lavet af træ, inden han blev forstenet. På forskersprog kalder man ham: Træmanden der blev forstenet!

Manden [1]siges at have levet i to århundrede. Det 11. århundrede og det 18. århundrede. Han spiste angiveligt ikke andet end biller og andre former for krybdyr som aber, hunelefanter og forvoksede løver, men så gjorde man en sensationel opdagelse.

I den arkæologiske udgravning fandt man DNA-spor efter noget som kunne ligne svinelever blandet med løg og fedtsstof, og samtidig kunne man se at antallet af aromaer i en oldnordisk leverpostej var langt højere og man fik derfor udviklet en hel ny aromalogi som blev brugt i udviklingen af MacBacon.

Aromaerredigér

Der findes i alt omkring 14000 forskellige slags aromaer og denne leverpostej, som man startede med at udvikle fra ca. 50 år siden, har faktisk hele 9000 af de aromaer udover prutlugten. 8700 af dem ligger i kategorien dårlige eller tvivlsomme aromaer. Det er en ny rekord for alt spiseligt, men man har lavet et mega bolche der indeholder alle forskellige aromaer. Den indeholder omkring 91000, hvilket er rimelig godt klaret hvis der kun findes 14000.

  1. man fandt senere ud af at ham man troede var en mand, i virkeligheden var en kvinde...