FANDOM

Luis Suarez

Luis Suárez foretrækker serbisk-bøf.

Luis Suarez2

... Og italiensk

Luis Suárez (udtales ikke Sibosisu Zuma) er en international kød- og reptilæder. Oprindelig stammer han fra Sydamerika, men han kom til Europa via Amsterdams Internationale Lufthavn i en kuffert fyldt med narko.

Levevisredigér

Suárez foretrækker frisk kød, hvilket vil sige, at han ikke nedlægger og dræber byttet før han begynder at indtage føden, som normale kannibaler ellers plejer at gøre. Han er dermed en atypisk kannibal, og man regner ham for at være farligere end normale kannibaler, og derfor anbefaler Kannibal-Udrydningsforeningen, at man skal løbe skrigende bort hvis man ser Suárez. Det skal dog understreges, at Suárez er meget hurtig, og det kan derfor med fordel anbefales, at man i stedet for at løbe væk, blot laver en glidende tackling mod Suárez, da han har en tendens til at blive liggende på jorden som en lille pige efter et frontalt sammenstød.

Karriereredigér

Filmkarriereredigér

LuisSuarezJaws

Luis havde en kort afstikker i filmverden. Bare på et par årtier.

Luis er i virkeligheden en ganske ferm skuespiller, der formår at filme at bringe sig selv i centrum. Med sit alsidige talent, gaber han over næsten enhver opgave. Samtidig er han tit i øjenhøjde med sine medspillere.

Vennerredigér