FANDOM

SPind

En af de mest populære lolitadukker.

En lolitadukke er en anordning opfundet af Anders Fogh op igennem 1980'erne, da han havde voldsomt ondt i højre arm, og da det eneste ordentlige hul i nærheden var Amin Jensen! Efter et par gokketure, hvor den kære Anders pådrog sig en tennis albue, måtte han indse at der måtte være en anden måde.

I starten begyndte han at ordne nogle høns, men da hans mor fangede ham med piverten halvt begravet i en betuttet hane, var han nødt til at finde et alternativ. Anders fik den fantastiske (og lidt klamme)idé at udhule et menneske og have hammen med over det hele. Han satte flere annoncer i avisen men da der ingen der frivilligt ville lade sig udhule måtte han drage ud og fange én han kunne bruge. Da Anders kom til Storbritannien fandt han den person der senere skulle blive den første lolitadukke nogensinde. Anders så en fyr, på en gammel engelsk pub, der kaldte sig selv David Beckham. Han påstod at han var helt vild til at spille fodbold. Anders slog ham i hovedet hvorefter David udbrød:"lolita" (deraf navnet).

Anders trak den forarmede fodboldspiller ind i en skummel gyde og begyndte straks at udhule fyren da Dronning Margrethe den 2. kom gående. På det tidspunkt manglede Dronning Margrethe et job og hun besluttede straks at hun sammen med anders ville producere lolita dukkerne. Efter en hård nat i det engelske natteliv, besluttede de bare at producere dukkerne i plastic.

Af senere projekter fra Dronning margrethe og Anders Fogh kan man nævne:

  • One Priest One Nun [1]
  • two girls one cup
  • two guys one horse