FANDOM

Trisambig poseidon Dette er en artikel med en flertydig titel.
Det vil sige at vi med vilje har ledt dig på afveje. Dette har vi gjort for kunne bagtale dig groft, imens du er forvirret og forsvarsløs. Hvis du ikke ønsker, at vi skal fortælle onde historier, om hvilken ynkelig taber du er, så klik på et link for at finde skovstien igen. (Se alle artikler, hvis navn begynder med "Listepik").

Måske var du i virkeligheden ude og lede efter det politiske parti (nej):

Listepikkenredigér

Ellers så er er der jo begrebet Listepik:

En tissemand af ringe omfang og brugbarhed, typisk monteret på et hankønsvæsen med manglende sexappeal.

Vedkommende har ikke den mindste chance for nogen sinde at score på regulær vis. I stedet lister han den ind mens hun sover, og morgenen efter vil hun intet have mærket og dermed intet opdaget.
Hvis hun endelig skulle være vågnet under selve agten, ville hun sandsynligvis have mumlet noget i stil med:

30px-Cquote1 svg Så må du gerne trække lillefingeren ud og stikke pikken ind. 30px-Cquote2 svg
Hende om følelsen der aldrig kom.

At bruge listepik-metoden er ikke fuldstændig risikofrit, og ofte kan det resultere i politianmeldelser og den slags ubehageligheder. Heldigvis bliver for den forulempende part sjældent dømt for voldtægt, al den stund at det er svært at bevise egentlig penetration.

Listepikkenes motto er: "En listepik, en listepik, den pik hun ik' vidst' hun fik."