FANDOM

Messi

Lionel Messi viser os her, i hvilken retning Nordpolen ligger.

Messi

Messi

Messi er så lille af vækst at han får lov til at spille volleyball på banen.
ADVARSEL: Indslaget er med svensk kommentatorlyd. Dette er meldt til Miljøstyrelsen. Denne video dokumenterer også Messys evne til i pressede situationer at skrue tiden tilbage et par sekunder. Nogle dommere mente det var uretfærdigt at lade ham spille, men indtil videre er der ikke gjort noget ved sagen

Lionel Messi (ikke at forveksle med Ebbe Sand) er en usædvanlig grim latino, der spiller billard for den ukendte fodboldklub: FC Barcelona. Han er lidt over to meter høj, og kan eftersigende med lethed nikke Nikolaj Markussen en skalle, hvis det skulle komme så vidt.

Ungdomredigér

Dværgen Messi blev født i Argentina, men rejste hurtigt til Spanien da de havde den medicin han skulle bruge. Da Messi kom til Spanien begyndte han på den professionelle teaterskole i Barcelona, for at lære et par tricks som han kunne bruge på det grønne billardbord. Desværre var der ikke den store sammenhæng mellem billard og skuespil, så derfor valgte Lionel Messi at droppe begge dele. Istedet spillede han lidt bold med hans homies, og de meldte ham til fodboldskolen La Masia fordi det viste sig, at Lionel Messi ikke var særlig god til at spille bold. Efter et par år på fodboldskolen, blev Lionel Messi dog bedre.

Triviaredigér

Messi er lige fyldt 42. Han gik på pension i år 2010, eftersom hans hold blev slået ud til Inter i Champions League. Han vendte dog hurtigt tilbage til fodbolden, da han blev overtalt af sin mor.

Messi er kendt for sit pjuskede hår der med lidt god vilje kan sammenlignes med en hests kønsbehåring. Messi tager til tider lykkepiller før sine store præstationer.

""Mor, hvorfor er der en havestol på banen?"

~ Lille Lise om Messias på Høje Bøge Stadion i Svendborg, Bronx

Se ogsåredigér