FANDOM

Leonardo DeCaprio redigér

"1 framravende film! - helt sekkert hver at se! Men hvårfor får Leonardo Decaprio aldrij en Oscar?"

~ Metroxpress om novellen, Grundloven, skrevet af Frederik 7. og tidligere hofhoroskopskribent Esben Lunde Larsen.

"De nominerede til årets Oscar for bedste mandelige skuespiller er: Leonardo Decaprio, Leonardo Decaprio og Leonardo Decaprio. Vinderen er: Kate Winslet"

~ Oscar-uddelings vært om hvorfor jazz er en trussel mod vores kulturarv

Leonardo Decaprio er en af verdens bedste strippere, men er dog aldrig blevet anerkendt, med den eftertragtede Oscar, for hans arbejde. Dog har verdens befolkningen haft medlidenhed med ham til den seneste Oscar uddeling og valgte de at give ham en falsk Oscar statue.

Opvækst redigér

Leo blev født bag en bautasten lidt uden for den danske by Rudkøbing i 1859. Dog er han blevet nægtet dansk statsborgerskab af den danske hofhoroskopskribenten Esben Lunde Larsen. Det vil altså sige at den nuværende danske statsminister Lars Løkke Rasmussen ikke vil give den dansk-afghanske stripper statsborgerskab, da den søde Esben Lunde bare er Lars Løkkes bugtaler dukke, som Lars Løkke har hånden oppe i røven på. Rygterne siger at det afghanske styre og nægtede ham adgang da han begyndte at spille jazz i lufthavnen. Han blev derfor nød til at flygte til det forjættede land, Amerika. Her fik han en personlig velkomst af Donald Drumpf.