FANDOM

Lejre er et sted hvor folk, der hverken kan eller må socialisere med den civiliserede verden, bor.

Populære lejreredigér

Byskilt

LEJRE

  • Lejre er en by på Nordvestbanen på Sjælland, hvor man sjældent ser intellektuelle personer stå af diverse DSB-tog. Folk i Lejre påpeger herom, at det er fordi alle intellektuelle er flyttet til staden - hvilket er en lodret løgn. Alle der bor i Lejre er blevet placeret der af en eller anden Gud, som på forhånd har bestemt ens skæbne, og placeret dem i Lejre.
  • Lejre er også et sted i Sibirien, hvor Sovjetunionen - primært under ledelse af Josef Stalin - smed intellektuelle personer og kvalificerede officierer hen. Det skulle forhindre at folket blev opfordret til revolution - med succes. Således var Sibirien faktisk Sovjetunionens mest intellektuelle område, mens resten af Sovjetunionen var præget af analfabetisme og dårlige ånde. I nyere tid gør præsident Putin brug af samme taktik, det må man bare ikke skrive om.. Så det må vi hellere lade være med.
    Søllerød1

    Lejre er i sandhed et sted hvor folk lever primitiv.

  • Lejre er også et fænomen som opstår omkring slutningen af juni/starten af juli ved en grusgrav i det sydlige Roskilde. Her bliver 100.000-vis af unge og gamle hippier spæret inde i en konstant hash-tåge, mens der bliver spillet musik i baggrunden et eller andet sted. Lejrene er hirakisk opdelt, hvor der er en overhøvding som bestemmer over flokken. Eftersom der bor over 25.000 lejre på de små 770.000 m2 så opstår der tit og ofte stridigheder mellem folk i diverse lejre. Heldigvis bliver stridighederne ofte løst med en omgang civiliseret snøvlen.
  • Lejre er også et eller andet sted i Polen, hvor Tyskland engang transporterede folk, de ikke brød sig om, hen. Her ude i disse store (lyd)isolerede skove skulle folk aflives med lidt Zyklon B. Lejrene var aktive i et par år, indtil bagmændene i Berlin begyndte at begå selvmord - forhåbentlig på grund af dårlig samvittighed... Eller hvad det nu var.