FANDOM

League of Legends er det som folk fra det mørke spilindustri kalder et "MOBA" spil. Selve ideen med moba spil er at du tosser rundt i en firkantet arena-agtig ting med en 3-5 andre tolvårige børn.

Er du typen der sidder i den mørke del af skolegården, og som ikke har nogen venner udover sin anime pude?redigér

Så er League of Legends spillet for dig, da du kan bilde enhver Koreaner/pædofil person ind, at du er en 18 årig liderlig pige!

Detaljerredigér

Der findes noget i spillet som hedder "RP". Det står vist nok for "roulade pande" eller sådan noget. Måden at RP fungerer er at du laver en account, vågner op på magisk vis op i level 20 med hovedpine, rygskade og en tom sparegris.

Vi vil nu udpege de 4 vigtigste karakterer som hedder følgende;
  • Hr. Muteret smølf.

Info: Elsker at løbe og at have et eller andet pergament under armen imens han råber hæslige ting.

  • Frk. Jegfarvermithårrødtoggåristramtsorttøj

Info: Teleporterer rundt over det hele og løber som om hun har gangbesvær. Lad ikke denne kvinde komme nær knive!

  • Hr. Denenestesortekarakterihelespillet

Info: Kan spole tilbage i tiden, slår med et baseballbat og fortæller mange fordomsfulde sætninger.

  • Frk. Jegharenarmbrystmenbrugerdenikke

Info: Bærer darude sandstorm briller og har det grimmeste hår i hele spillet.

Der findes skam også League of Legends-youtubers, som enten er det man kalder for twitch whores, eller halvnormale mennesker som ændrer deres stemme og får navn efter pokemons. Den eneste måde du kan stoppe med at spille er ved at blive banned fra spillet permanent. Det kan du opnå ved at kalde andre fra dit holde skældsord som en faggot (musikinstrument), smørstegte løg-madder eller krokodiller.