FANDOM

Latter

Ha-ha...vi fik danskerne til at tro det var et vigtigt møde så vi kunne slippe for den so...hva' er det nu hun hedder?!

Latter kan defineres som en lang række spasmer, der først ophører, når man enten keder sig eller har fået umiddelbar kontrol over den sælsomme situation.

De fleste mennesker, der har det sjovt har følt dette fænomen på egen krop. Selvfølgelig er det kun den almene opfattelse, for der er nemlig et særdeles ildelugtende individ fra Egtved, der har formuleret en teori af så små dimensioner, at vi ikke kan stave til det. Det kan dog skaleres til en mere attraktiv størrelse:

$ Kedsomhed+mystik=latter $

NASA og latter redigér

Teorien er allerede blevet bekræftet af den amerikanske rumfærgehavn NASA, da deres udsendte i rummet kedede sig så meget i rummet, at de begyndte at se på mærkelige og mystiske ting i rummet som fx flyvende stykker pizza og bortkomne gravhunde. Dette resulterede i grænseløs støj i NASA's kommunikation, da de stakkels astronauter blev overfaldet af så ekstreme latteranfald, at de lod deres ekskrementer gå over førersædet (og sådan noget går ikke stille for sig).

NASA har siden betragtet det involverede fartøj som et kunstværk, da det er det eneste i verden med en komplet brunt-betonet indretning. Den danske kulturminister vil nok bryde ud i latter og derpå sige at det var noget "lort". Af hygiejnenæssige årsager har man valgt aldrig at rengøre dette objekt. Den eneste, der nogensinde har forsøgt dette var Bubber, der straks måtte trække sig, da han blev overfaldet af latteren, der havde inficeret rumskibet. NASA indførte siden i deres journaler, at latter derfor måtte være brunt, og komme af anus.

Hvem rammes af latter? redigér

Det skal understreges, at alle kan blive ramt af disse spasmer. Dette ved de fleste danskere så godt som nogen, da de fleste har oplevet Bubber udtale sig om ting, han ikke forstår (deriblandt polske pølsemadder, cannabis-kage, Bamses rettigheder og politik).

Se også redigér