FANDOM

30px-Cquote1 svg Go'-DAW', jeg hedder Nars Narsen. Og på søndag har jeg et godt tilbud til dig 30px-Cquote2 svg
Lars Larsen

Lars Larsen

Dyne-Larsen viser her, hvad hans dyner indeholder: håndplukkede fjer fra kyllinger.

Lars Larsen (født d. 30. september 1851 Død i over morgen) er direktør i terroristfirmaet JYSK. Ingen ved hvor manden pt. opholder sig, men man regner med at han ligger på en sky over Kreta og griner af Grækenlands flotte økonomi.
Han er kendt under navnet Dyne-Larsen, angiveligt fordi han havde sendt en hel dyne fyldt med kokain til sin højre hånd, Pia Kjærsgaard.

Privatliv redigér

Han bor i Silkeborg hvor han flyder rundt på en skinke på Gudenåen. Hvor han råber med en megafon: "Mit navn er Nars Narsen! Og din mor har knaldet mig!".

Grunden til at Lars Larsen er blevet så kendt, er på grund af Jysk Skinkelager. Der er forretninger rundt i hele verden. De fleste af hans forretninger er flere 1000 år gamle, da de hele tiden reklamerer med de har fødselsdag, i fjernsynet. Med denne fact betyder det, at Lars Larsen har levet i årtusinder. Måske udødelig? Det forlyder også, at Lars Larsen har en kraft som Chuck Norris', og hvis de 2 personer nærmer sig hinanden, vil en supernova opstå, og en masse skinke vil regne ud over Jorden. Dermed vil sulten på Jorden forsvinde, men de blev uvenner på grund af Chuck Norris, som mente, at Lars Larsen snød i et spil Kalaha. De nægtede at blive venner igen, og er dermed skyld i hungersnødens fortsatte eksistens i Afrika.