FANDOM

LarsHjortshoej Julemand

"Kan du lide det hva. Jeg har mere der hjemme".

"Har jeg virkelig mødt min overmand?"

~ Lars Hjortshøj om Pedobear

Lars Hjortshøj er en karakter der blev skabt af Broder Salsa, fordi de manglede humor i indie TV-serien Friends. Han fik stor succes som den altid, uheldige men begavede person, og vandt Nobels fredspris, 4 emmyer og en klatkage. Senere tog han karakteren videre til andre TV-shows som bl.a. X-Factor under dække af navnet Cutfather.

Historie/Karriere redigér

Da Friends aldrig rigtigt blev populært, blev der besluttet af lave et større show med Lars som vært. Det blev kaldt Safari (Efter Apple's browser af samme navn) og blev hurtigt så populært at det blev sendt til 41 U-lande. Heriblandt Sverige og Bosnien-Hercegovina. Langt fra Las Vegas Nynnede Brødrene Lars, Hannibal og Jerry Vølvens Forbandelse. Manden bag døren og hans Usynlige Venner stod lige netop og manglede En kort, En lang og en fed. Da de hørte dem, udbrød de Oh Happy Day og ville straks have dem med til at spille komedien "Mit liv som Bent", Live fra Bremen. Da Lars desværre var en Klovn, blev han smidt ud og fandt i stedet Ludvig og Julemanden hvor han følte sig hjemme som den pædofile julemand.

Friends oglarshjortshoej

Lars Hjortshøj sammen med sine friends før make-uppen.

Andre karakterer af Broder Salsa redigér