FANDOM

"Livet er fedt"

~ Merethe 124 om livet

"Ja, selvfølgelig kan man da leve af andres fedt"

~ Dr. Wolle om profit på fedt

Oprah

Oprah i midten af 2006 og 2008. Hendes bøger om slankekure sælger så godt at det har givet smør på brødet

På det seneste er der opstået en ny trend med kvinder på landsdækkende TV, som snakker så intenst om slankekure, at folk midt i deres egen mindreværdsdyrkelse glemmer at kigge på det, der sidder syd for munden på slankeoraklet.

Det er kvinder som selv er for fede, eller i hvert fald har nogle meget brede hofter.

Hvordan kan fede kvinder fremstå som rollemodeller over for andre fede kvinder? redigér

I dag forveksler man ofte de to begreber sund kost og kalorielet kost.
De forvirrede kvinder har mange gange et "sundt" udseende men vejer omkring 100 kg eller derover. Mon de ikke lige vender blikket fra vægten et kort øjeblik, når de står og vejer de ydmygede sjæle som efter tre ugers slankekost og motion har tabt 1,0025 kg. De er rollemodeller fordi de ser ud som om de får i pose og i sæk - det som alle fede kvinder mangler. Alligevel kan det aldrig tilrådes at have sex med en tonstung kvindelig spærreballon. Du kan risikere at ramme en hudfold i stedet ...

Liste over kvinderne redigér

Nigella

Nigella her er en kvinde, som ved, hvad hun vil...øøh. Vi er mange der gerne ville tage opvasken for bare at lure stå et minut i hendes badeværelse køkken

Lene Hansson redigér

...er diætist. Lige meget hvor meget hun selv vejer, er hun i sagens natur nødt til at snakke om slankekure. Hun har et sundt udseende, som pryder både TV2's morgen-tv og TV3. Da hun er rimelig høj, er det svært at se, at hun vejer 152 kg.

Oprah Winfreyredigér

Efter at have snakket løs i 1990'erne om, hvor vigtigt det er at være slank, vejede hun ved Barack Obamas valgsejr igen omkring 134 kg.

Anne Larsenredigér

Leverede ligesom Conrad og Aksel skjult reklame for et mejeriprodukt (Crêmefine hed det vist nok) og fik samme skæbne(sparket). Hun havde havde altid sin slanke datter med i køkkenet, for at aflede opmærksomheden, på trods af hun vejede sine 210 kg.

TV-kvinder som derimod ikke er hyklere redigér

Nigella Lawsonredigér

Nigella står og laver lækre muffins. Hun er heldigere for på en eller anden måde placerer kiloene sig jævnt på hele kroppen. På trods af at hun vejer 168kg og nærmer sig de 50 så....(mums)

P.S. redigér

Der kan være enkelte personager, som måtte hævde, at dette er en heksejagt ... og det har de da fuldstændig ret i.