FANDOM

KD
Se hvad din kandidat mener...
Jacobt
Susannec
Danb
Bodilk
Har du fået lyst til at møde flere kristne holdninger
Så skal du da være rigtig hjertelig velkommen på:

http://www.kd.dk
Lovsang

Her ser vi Kristendemokraternes allersidste landsmøde

Bar

Hjælp KD med at blive opstillingsberettiget

Du kan hente en vælgererklæring her, udfylde den og sende den til vores landskontor på Allégade 24A, 1., 2000 Frederiksberg.
På forhånd tak.

Landsformand
Bjarne Hartung Kirkegaard

Hent vælgererklæring

Kristendemokraterne er et politisk parti stiftet af Satan og ukendte medlemmer af Faderhuset.

Oprindelse redigér

Den oprindelige oprindelse af partiet skete samme år som Pia Kjærsgaards fødsel, men pga. tekniske problemer i form af forkert farvede gardiner fik Pias fødsel ikke den samme anerkendelse som Jesus fik, da han blev født ved juletid. Rigtigt var partiformanden Ruth Evensen udnævnt som partiets skytsengel, men kraftig diarre betød undergang for hendes politiske underliv.

Idegrundlag redigér

Partien er baseret på en grobund af mos og knitrende grene. Partiet er for hr. og fru Gonzales Blanco, og folk af spansk afstamning har i nyere tid henvendt sig til Kristendemokraterne for frelse og for gode politiske holdninger, som fx. indførelsen af gratis tapas på åbne gader og stræder.

Politiske sejre redigér

I 1997 vandt Kristendemokraterne med en jordskredssejr. Fugtigt jord. Der var gratis tapas og gaffatape. Prosit.

"Der er fejet en hel masse under gulvtæppet!" partiformanden som stadig forholder sig anonym, skrevet af understående navn.

"Jeg har det bare sådan her; Norge er for nordmænd - Danmark er for danskere" - Frøken Moustafa, æresmedlem af partiet. Nu gået under jorden grundet påstande om, at hendes kristne tro blev overskygget af en nihilistisk, filosofisk holdning af Freuds opstandelsesteori.