FANDOM

Kærnemælk
Koldskål er en letter overvurderet børnedessert som laves af et mejeriindustrielt restprodukt kaldet kærnemælk. Mejerierne påstår godt nok de ikke sier dét, der er til overs efter smørkærning fra, men det gør de alligevel.

Dem som er virkelig inde i landbrug og kvægavl ved at man bare skal trække i den venstre patte[1] længst væk fra halen - så får man ægte kærnemælk....nå I har allerede fået al for mange uvedkommende tekniske detaljer. Til sagen!

Opskrift redigér

Kærnemælkskoldskål laves af æggesnaps tilsat rom og så hældes kærnemælken i. Og så nedkøles den i en kold skål som forinden har været en tur i kummefryseren. Til sidst prikken over i'et. I de officielle kogebøger står der saften af en halv citron, men man kan også bruge den samme metode pølsemændene bruger til at give pølserne smag med.... (Aaaaahhhh....(!))[2]

Til sidst skal der kammerjunkere i og det kan være lidt svært eftersom titlen blev afskaffet ved Chr. X's død. Han nåede lige at gøre C.F. von Schalburg til kammerjunker, hvilket gør at desserten er utrolig populær i nynazistiske bevægelser. Hvis ikke man kan finde mumificerede rester af kammerjunkere kan kammerherrer eller Mads Junker også bruges.

Og så: VÆRS*GO Å SPIS

Koldskaal

Her ses en nynazist med sin livret

Se Ogsåredigér

  1. Nej - skål har intet med størrelsen på koens patter at gøre
  2. Vi ved godt at det er kvinder som nogen gange laver koldskål...og ja, det ser s'gu bøvlet ud.