FANDOM

Katastrofens artredigér

Pludselig, i det tidlige forår 1985, bredte sygdommen kolde ben sig som en steppebrand. Der var ikke tale om en helt Alm. Brand, da det var en steppebrand og det var unormalt for brande at de steppede, senere er det fænomen blevet lidt mere normalt. Det var kun kvinder, og meget feminine mænd, der blev ramt af sygdommen.

Hurtig indsats reddede livredigér

Gode råd var dyre, for lægerne savnede en forklaring på, hvad der forårsagede spredningen af sygdommen. De mest prospektive læger mente, at der var tale om en parallel-sygdom til AIDS, som på den tid mest spredte sig hos mænd, med forkærlighed for for at dyrke analsex med andre mænd. Det var altså en slags fiksering på den mandlige røv, der var årsag til dén sygdoms spredning. Redningen, for de død-syge kvinder, kom da en snarrådig uldjyde indså, at der lå en kæmpechance og lurede. Uldjyden var ved at flytte sit firma til Polen på grund af SIDs, nu 3Fs, utidige indblanding i løn- og sikkerhedsforhold.

Hvis han, i stedet for at producere sweaters, som ingen gad købe fordi de var umoderne, producerede benvarmere, så ville hans lykke være gjort og de frysende kvinders med. Fluks fik han omstillet strikkemaskinerne til at strikke rør, i ribstrik, i rappe farver. Kvinderne hyldede uldjyden som en verdensfrelser ved at udråbe han til årets designer.

Sygdommen, der forsvandt som dug for solenredigér

Uldjyden producerede en masse benvarmere, som han kom til at brænde inde med, for lige pludselig gik sygdommen i sig selv. Med ét var der ikke én kvinde, der led af kolde ben mere, sygdommen var som sunket i jorden eller fordampet i luften.

Den videnskabelige forklaringredigér

Det viste sig senere, i 1993, at være en psykisk virus, der blev spredt via massemedierne, og ikke mindst Murdochs SKY-TV. Senere igen fik virussen det videnskabelige navn reklame, og behandlinger, såvel som smittespredning, blev kommercialiserede. Reklamer ses nu på enhver TV-kanal. Dels medfører reklamer en lind strøm af penge, både fra producenterne af reklamefilm og producenterne af varene, og dels ydes der også et ikke uvæsentligt statstilskud til hjernevasken af befolkningen, der helst ikke skal tænke så meget over tingene.