FANDOM

Kokos on road

Kokosnødderne ligner mest af alt en elefants klunker.

Kokosnødden gror på kokospalmer. De vil hovedsageligt kunne spottes i verdens tropiske og subtropiske områder, hvor der er herre varmt. Man finder kokosnødderne i palmens top, hvor det er muligt for abe-kongerne at klatre op og være heldig at grabbe en kokosnød eller to. Kokosnødder er en vigtig ingrediens i et bundt af madretter, blandt andet til at ligge en god flydende bund i wokmad. Kokosnødder findes bitre eller søde alt efter hvilken årstid de er plukket, men er yderst farlige. Faktisk så farlige, at et menneske dør hvert 41,4. sekund, af at få en kokosnød i hovedet.

Abe-kongerne redigér

De såkaldte abe-konger får aldrig kokosnødder i hovedet, men oplever dog ofte, at andre mennesker som ikke er trænet i at klatre efter dem gør. De er derfor utroligt gode til at råbe "Headshot!!!111oneone" med en mærkværdig accent, hver gang en retarderet anti-abe-konge får en/flere kokosnød/kokosnødder i fjæset. Det har senere vist sig, at folkene bag det kendte splatterspil Unreal Turnament har fået deres inspiration til lydeffekterne fra abe-kongerne. Når abe-kongerne har fået deres daglige kokosfangst, mødes de på en pub for at drikke sige stive i Piña Colada, tygge khat, og snakke om dagens stressede forløb.

Kokosopskrifter redigér

Traditionel Piña Colada: 1 del rom, 2 dele anasnasjuice, 2 dele kokosmælk, knust is (den smager bedre med mere rom, hvis det altså ikke er Captain Morgan - red.)

Kokospandekager med æblefyld: Maizena pandekager tilsat kokosmælk og røde æ'v'ler. Tilberedningtid ca. 9 timer.

kokos-nød er to ord og kokos kommer fra damer

Links redigér

Et link til et interessant slide-show af abe-konger: KLIK HER!!