FANDOM

  Klarkring er en lille by i nærheden af Barrit som er en bedre by. Klarkring ligger også tæt på Juelsminde, det er der alle dem som ikke er retarderede, flytter til. De typiske kendetegn fra en i Klarkring er at man er lille, grim, kort mørkt hår og ligner lidt en polak. Man har ikke nogen venner, udover sin hund, som lever af naboens katte. Deres livret er flaskeøl og Rød Alborg. De bruger meget tid på den lokale bodega som ligger i Juelsminde. Der florerer en historie rundt i den lille by om en af indbyggerne engang har købt 7 flaskevand og kom af med 127 kr. på Mc Donalds.

Kaldenavnredigér

Klakring er kaldes også ofte Kloakring. Begrundelsen for det ligger i at der altid lugter grimt primært på grund at de lortebiler der befinder sig der, heriblandt især Ford Ranger og Opel Meriva. En anden grund til den grimme lugt er sproget, som oftest er meget grimt. Hvis dette påpeges, vil det altid besvares med ”det kan jeg ikke tage mig af” eller ”Fuck dig”

Miljøredigér

Miljø forholdende i Klakring.

Ilt niveauet er meget lavt og har påvirket stort set alle børn, som er opvokset i Klakring. Symptomerne er tydelige og kan blandt andet være ualmindelighøj lyst til at være irriterende, snakke, uintelligent, jomfru, eneboer og dårlig til at færde sig i trafikken. Symptomerne kan forsvinde, men kræver, at man flytter til Barrit og lever der i cølibat i minimum 20 år.

Klakring er en stolt idræts by med en håndboldklub. Håndbolden er ikke noget at prale af, men deres fans er nogle af de bedste i Juelsminde og omegn. Den lokale fanklub hedder ’’Klakring cowboys’’ og består af de lokale arbejdsløse singler. Fangruppen bakker op om alle årgange håndboldklubben, men er hovedsageligt repræsenteret under U14 pigernes kampe.

Butikslivet i Klakring

Der er ikke så mange butikker i Klakring. Der er en tøjbutik, som bliver kaldt Garant Horsens tæppelager, som ganske rigtigt ikke ligger i Klakring men Horsens. Her kan man købe cowboytøj, Rayban briller, kasketter og Adidas special sko. Den lokale Brugsen eksisterer også stadigvæk i Klakring, hvor man kan handle øl, Rød Aalborg, kød og kartofler. Herudover er der lastvognsfirmaer som grøn og gammel