FANDOM

Denne artikel er oprettet for at kunne diskutere fremgangsmetode på installation af en template-drevet kalender. Denne her er fundet på wikimedia commons og skulle være selvopdaterende. Der er 21 skabeloner, men det er nemmere at gennemskue strukturen bl.a. til når de skal fordanskes og redesignes.

Kommentarer som sædvanlig på diskussionssiden

Statistik redigér

Statistikken er ubarmhjertig og hård. Lad bare tabellen over startede datoer tale deres eget utydelige sprog.

Selvom DJ baskede godt med vingerne i en hed slutspurt for bare at få en nogenlunde pæn placering i klassementet er det i overlegen stil vores flittige historiker HelgJ60 der har startet flest datoer op. Vi er helt sikker på de også var klar til indtagelse når han var færdig.

Det har den kedelige konsekvens at lederen af det uofficielle og selvbestaltede ordenskapitel har begået en decideret fejl ved at udstede "Den evige Tina Kjær-kalender" til DJ Platon (sikkert i et fedterøvsanfald). Derfor vil HelgJ60 også kunne finde selvsamme orden i sit eget private ordenskapitel, og så må DJ se om han kan leve med skammen over at have tiltusket sig uretmæssig hæder.
Gudskelov er det sådan at alle som har deltaget i projektet har ret til at udsmykke deres side med "den evige Tina Kjær-kalender".