FANDOM

Kagemanden (Latin: Honningmonsteret) er et forhistorisk dyr, som stadig lever idag. Det har sit navn for sit musikvalg, og de døde menneskers ansigtsudtryk.

Karakteristika redigér

Føde (latin: fastfood)redigér

Væsenet lever hovedsageligt af honningpops som den stjæler fra det berygtede honningmonstrer.

Men, de dage honningmonstret er hjemme, og ikke laver reklamer, spiser den for det meste fastfood, hos for eksempel McDonuts, Burger King og Sunset Boulevard (Af henhold til copyrightloven er navnene lidt ændret).
De gamle skrifter som Bubber (Høvdingen) fandt, under et røvertogt hvor de stjal små børn fra de katolske præster står der skrevet følgende; Det er umuligt at slikke sig på albuen, og forresten fortjente Che Guevara den fredspris!
Og det er jo komplet fakta som vi slet ikke vil kendes ved, så det vil jeg banlyse!
Monsteret lever også af en slags svamp som man finder på specielt mørke eller fugtige steder, For eks. Fødderne.

Søvn og hvile (latin: dovne på eta mensa)redigér

Væsenet er et meget aktivitetssky væsen, og holder mest af alt som ikke koster for meget energi at lave, som for eks.;
At spille computer, at se film, at spise slik, at demonstrere og at blive præsident.
Dens cyklus går gennemslitligt på 17 filmstid søvn, 2 filmstid computer og 3 filmstid film.

Fysik og psykisk (latin: mentala hygiejna est)redigér

Dens fysik er meget behåret.
Hallelujah!

Stil (latin: nexus era gayovitz)redigér

Den går meget i tøj lavet af hamp, af gamle guroer i Indien på toppen af Himalaya.

Køn (latin: grimovitz)redigér

Ved gud nej! Møg grim.

Musik (latin: tropedua)redigér

Den elsker Reggae og tysk musik.

[[K

ADVARSEL: Dette er fuldstændig ubrugelig viden, så hvis du ikke læser det dør du!

BEMÆRK: En kagemand og KAGEMANDEN er IKKE det samme!

BARSEL: Du får ingen barsel for at sige at dette er din artikel, så lad være med at adoptere