FANDOM

Nu er det jul igen og.......
SM2010Jul
Nu er det jul igen og......
SM2010Jul1 SM2010Jul2
…den saglige julestemning indfinder sig igen i hjemmet, mens julepynten sættes op i slutningen af oktober. …kalenderen er fuld af julefrokoster. Endnu engang sættes lønforhøjelser og forfremmelser over styr for livslystig løssluppenhed.
SM2010Jul3 SM2010Jul4
….. julefrokosttiden er tidspunktet på året, hvor man bør holde sig fra kopirummet, hvis man er bange for at blive seksuel forulempet. …det lykkes igen at præsterer en kreativ tænkning, som brugt i en anden sammenhæng ville have givet dig en nobelpris, for at finde på nye gaveidéer.
SM2010Jul5
…travlheden og panikken rammer med et alle, da folk den 22. december kommer i tanke om, at de stadig ikke har fået købt nogle af gaverne eller julemaden.
SM2010Jul6 SM2010Jul7
....årets juletræ skal findes. Den optimale størrelse findes mellem et man ikke kan træde over, og det som står på bytorvet. …der bages julebag og laves konfekt i mængder, der kan forsyne samtlige venteværelser i et superhospital.
SM2010Jul8
…og nerverne sidder udenpå tøjet, intet må galt i sidste øjeblik, julen skal være en succes!
SM2010Jul9 SM2010Jul10
….så er der risalamande til dessert med en mandel i. Altid er der en spasmager som gemmer mandelen , men sjældent i længere tid til, at det for alvor bliver rigtig sjovt. …så kommer vi til den længe ventede åbning af gaver. Tænk igen i år har undulaten piphans husket at købe en gave til vovsen Paw, og vovsen Paw har købt en gave til lille Peter og katten Alfie, og katten Alfie har købt til …..
SM2010Jul11 SM2010Jul12
….det gælder om at kunne sætter ansigtet i de rigtige folder, når den eneste hårde pakke består af et par hjemmestrikkede sokker. ….tøjet begynder at stramme mere og mere til, men heldigvis kommer januar snart. Så kan der bruges en masse tid i motionscenteret, der smider de heller ikke en ud lige med det samme pga. bankkontoen er spærret.