FANDOM

Mourinho

Mourinho illustrerer her hvordan man onanerer, når man vel at mærke er højrehåndet.

José Mourinho (født et eller andet tidspunkt efter Kristi fødsel i Portugal) er en mand[Kilde mangler], som angiveligt er fodboldtræner. Det mest bemærkelsesværdige ved José er, at hvis man placerede ham i et rum med Frederik Fetterlein, Prins Henrik og ikke mindst Adolf Hitler ville disse tre personer virke ydmyge og sympatiske sammenlignet med José. Dette er en egenskab ingen andre mennesker besidder, og man kan derfor roligt sige, at José Mourinho burde stå øverst på Mossad, PET og FBI's "most wanted"-liste, da han simpelthen er en større trussel for menneskehedens eksistens end en atombombe i hænderne på Anders Behring Breivik.

Trænerstil redigér

José Mourinho's spillestil/trænerstil er af den gamle skole, og han er en decibel af den legendariske fodboldtræner Drillo. Derudover er han kendt for sin næsten umenneskelige træningsmetoder, som er inspireret af Josef Stalins Sovjetunionen. Med dette skal der forstås, at hvis man ikke præsterer på træningsbanen, så bliver man sendt på arbejdslejr i Gulag. Disciplin er ifølge Mourinho vejen til succes, med mindre det er selvdisciplin. Han har haft stor succes med sine fodboldfilosofier, men dette er selvfølgelig også meget let, når han kun har været i klubber, hvor der er uendelig mange penge i klubkassen. Spiller man Football Manager, så ville man opdage, at José Mourinho i 9 ud af 10 spil ville være den første manager der mistede sit job, hvorefter han hurtigt efter fyringen ville blive præsenteret som ny manager for Kasakhstans landshold. Dette skyldes en fejl i spillet, som er forårsaget af en anonym gruppe hackere fra en lille by i det vestlige del af Kazakhstan med blot 3 indbyggere.

José Mourinho elsker at være arrogant. Eksempelvis har han kaldt sig selv "the special one", hvilket er en absurd udmelding, når man tænker på hans lille spinkle statur, mørke hår og grimme ansigter. Hvis han virkelig havde været "the special one" tror I så ikke, at Gud havde givet ham et flot arisk udseende?

Trænerkarriereredigér