FANDOM

Jorden er rund! Gu er den røv! Det er en løgn, som de åh så politisk korrekte forskere har fundet på. At hele Jordens befolkning ud over mig tror på dem, er en hel anden sag! Mit mål i livet er tydeligvis at omvende alle jer vantro til Den Sande Tro.

Jordens form redigér

Jord boomerang

Her er den så!

Nu tænker du sikkert: Men oh store Mester, hvis Jorden ikke er rund, hvad er den så? Svaret er åbenlyst, min kære undersåt! Jorden er da boomerang-formet! Hvordan skulle den ellers altid komme tilbage til det samme sted i så perfekt en bane? Det er ren logik, det her!

Billeder redigér

Nu tænker du igen, som det kære væsen, du er: Men hvad så med de billeder, der er blevet taget i rummet af den fine, runde, blå planet? Jeg har kun én ting at sige: Photoshop! Lederne af de mest indflydelsesrige lande, altså Holland, Nigeria og Mongoliet, vil gøre alt for at holde Jordens befolkning i troen af ingen bedre grund, end at de finder det utroligt morsomt. Derfor får de førnævnte forskere besked om at ændre alle billeder af Jorden.

Fordele ved en boomerang-formet Jord redigér

Der er masser af fordele! Blandt andet villeer være meget nemmere at lave landkort - en side til den ene side af boomerangen og en side til den anden side. Nu er man nødt til at prøve at lave en flad kugle, hvilket jo er fysisk umuligt, medmindre man er et højerestående væsen som mig eller Lars Lilholt.

Konklusion redigér

"KAREN! Du SKAL ALTID huske at lave en konklusion"

~ Min gamle dansklærer om konklusioner

Og som det englebarn jeg er, adlyder jeg altid. Here goes: Jorden er absolut ikke rund, den er boomerang-formet!

... Og Lars Lilholt er gud!