FANDOM

Jons Comeback er en film, som handler om den tidligere Popstarsvinder med fiskelæber, som i 2002 vandt Popstars og i 2004 jog en stegepande i smasken på en anden mand, begge årsager er ukendte. I dokumentaren møder vi den nu halvretardrede Jon, som skal have sit store comeback, til det får han hjælp fra hans to managerer Preben og Børge, samt en samarbejdspartner, Anna David.

Handlingredigér

Jons vej til toppen er lang og hård, og derfor skal han først igennem en forfærdelig masse prøvelser, bl. a. skal han til en hjernevrider ved navn Trunte Kjærgården (som IKKE er en ny variant af det man smører på brød), og da Jon ikke kan grave svar frem fra de støvede hjernekamre, går han over til nutidens mest effektive våben: Bestikkelse. Preben og Børge erfarer dog også hurtigt, at Jon er ordblind, og at han er ensom og trænger til lidt selskab, dette kombinerer de med, at de kan få en kendt og ikke helt så afdanket stjerne til at promovere Jons comebackplade, og valget falder på den lidt mugne Anna David. Jon og Anna udvikler hurtigt et meget specielt forhold, og da Jon introduceres for stoleleg, braser Anna David ind og ødelægger diverse hudceller på Jons krop. Preben og Børge har i mellemtiden fået en aftale i stand, så Jon kan komme til læseprøve. Jon benytter endnu en gang en af verdens ældste former for diplomati og bestikker den prøveansvarlige Pia med P. Jon består med nød og næppe og ender med at få en billedbog. De to managerer indser at Jon bevægæer sig lidt kluntet og beslutter at sende ham hen til den homoseksuelle danselærer Clemens. At Jon lærer at danse er der ikke noget galt i, men når danselæreren samtidig lægger an på ham, må Børge og Preben tage affære. For hvis Jon bliver bøsse kunne det ødelægge hele hans comeback.

Jons Comeback er nu at se på YouTube Søg Jons Comeback eller 14la14la