FANDOM

220px-Jihadi John

Jihadi John (Født som Muhammad Jassim Abdulkarim Olayan al-Dhafiri, onsdag 17. august 1988 i Aleppo) er det ulykkelige produkt af sammenstødet mellem den vestlige civilisation og den muslimske kultur.
Som lille purk dreng så han cowboyderfilms, hvilket gav ham inspiration til at lege med knive, og senere hen i hans ungdom ville han være kok og kom i lære. Men efter et skænderi med chefen, skar Muhammad halsen over ham. Hans køkkenkniv huggede han, og han bruger den stadig til filetering, afpudsning og strubesnitning.

Da Muhammad i 2001angrebet WTC, besluttede han sig for, at han ville være en hellig jihadkriger, og han gav sig selv navnet Jihadi John med tilnavnet søn af Jack the Ripper.
Jihadi John flyttede derefter "hjem" til Syrien og blev medlem af interessentselskabet ISIS, hvor han skulle lære at skære isen for til turisterne. Men igen blev Jihadi John uvenner med sin chef og henrettede denne. John startede herefter i frustration terrorgruppen ISIS (Islamisk Stat). Nu går han rundt og leger manden med leen nede i Irak sammen med sine IS-kolleger.

Trivia om Jihadi John