FANDOM

Jesper Christiansen

Efter flere mislykkede forsøg, er det endnu ikke lykkedes at finde intelligent liv i Jesper Christiansen.

"I do not have sexual relations with that man"

~ Bill Clinton om Jesper Christiansen

"Heller ikke mig!"

~ Don Ø om Jesper Christiansen

Jesper Ringsborg Christiansen (født 24. april 1678) er en dansk-svensk borgerrettighedsforkæmper for homoseksuelle. Omend han aldrig har indrømmet det, er der mange ting der tyder på at han selv er homoseksuel. F.eks. at han engang spillede for FCK. Han blev dog sat af holdet til fordel for Johan Vild-And, da formanden for FCK, Don Ø, opdagede at Jesper havde haft en årelang affære med den daværende træner, Ståle Solbakken. Hvilket er blevet bekræftet af Se og Hør.

Barndomredigér

Jesper blev mobbet ud tre skoler i fødebyen Roskilde, før han som 12-årig flyttede til den jyske by Lem, og fik en lykkelig opvækst der. Grunden til at han blev mobbet, var at hans forældre begge to hed Henning. Han fik det dog hurtigt bedre i Lem, hvor de andre børn beundrede hans evner til at spille curling og golf.

Karriereredigér

Jesper blev som ung spået en stor karriere indenfor curling, men da hans kone, Don Ø, købte fodboldklubben FCK begyndte han at spille dér. Jesper var dog meget langsom, da han altid prøvede på at løbe lige bag de andre (især David Beckham, for han er lækker), og derfor blev han hurtigt sat på målmandsposten. Han blev dog efter en stor skandale i 2009, hvor han havde en affære med træneren, sat af holdet. Herefter viede han sit liv til at kæmpe for homoseksuelles rettigheder, hvilket gjorde at han blev ekskluderet af både folkekirken og kristendemokraternes folketingsgruppe.

I dag sidder Jesper Christiansen på bænken i Odense Boldklub, hvis ikke det er fordi han er skadet eller hos sin frisør.