FANDOM

Jean-Claude Van Damme2

Jean-Claude er Belgiens største, og eneste, stolthed.

"The name is Betty your son of a bitch"

~ Jean Claudes faster

"Jeg har en tvillingebror"

~ Jean Claudes tvillingebror

"Jeg har ikke en tvillingebror"

~ Jean om Claude van Damme

Jean-Claude Bozga Van Damme (også kaldet Betty) blev født år 1536 og er opkaldt efter sin faster Janni. Som tre-årig arbejdede han i den lokale by som agurkesnaps-åbner, da der var et stort forbrug af agurkesnaps. Jean-Claude blev således meget stærk og tjente da også godt på sit agurkesnaps-åbneri. Da Betty blev 24 rejste han til Japan og fik en uddannelse som lille kemiker. Han store muskuløse arme gjorde det dog svært for ham at lege med salpeter og nitroglycerin.

Han startede istedet en balletskole op for emoer og andre overvurderede kreaturer fra oldhistorisk tid. Han blev desværre sagsøgt af Lars Lilholt, fordi han ikke måtte få undervisning på skolen.

Jean-Claude havde hurtigt mistet alt og endte med at bo i en skraldespand nær Eiffeltårnet. Her levede han af snegle og maddiker. En dag kom en stiv multi-milliardær forbi skraldespanden, gennemkneppede Jean-Claude og overlod ham alle sine værdier, hvorefter han begik selvmord. Jean-Claude begyndte så at lave film, hvilket gjorde ham meget populær i egne som Grønland, Falster, Canada og Vietnam.

Efter nogle år som filmproducer, skuespiller og instruktør begyndte filmverdenen at kede Betty og han begyndte derfor at starte slåskampe på pubber og bodegaer i Vestjylland.

Den nyeste forskning i Jean-Claude van Damme har vist, at han faktisk en fiktiv person, som bliver spillet af Bubber.

30px-Cquote1 svg Van-Dammt! 30px-Cquote2 svg
Van Damme om at du nu kender ham bedre end han selv gør

Populære film redigér

Jean-Claude Van Damme1

Jean-Claude var en af de første mænd der fik ægløsning i næsen.

  • Suck my mother (1990)
  • The name is Betty. Black Betty (1996)
  • What the fuck dude? (1999)
  • Wienerschnitzel (2002)
  • Jean is Jean (2009)

Se også redigér