FANDOM

Jason Watt er, ud over at være racerkører, neger og handicappet,[1] også medvirkende i en række TV-serier; Han er dog mest kendt i rollen som Gustav, og for sin medvirken i "Dagens Mand" samt "For Lækker Til Love". Ud over det medvirker han dog også som birolle og repræsentant for de sorte i det intergalaktiske TV-reality stunt "Earth", som omhandler livets gang planeten Jorden.
Vrede Jason

Denne tegneserie demonstrerer, hvorledes man håndterer Jason Watt, hvis man skulle støde ham i trafikken

Til daglig er Jason Watt gift med skilt fra Maibritt Vingsøe, sammen har de fire vidunderlige drengebørn, der i prioriteret rækkefølge går under navnene: Morten Messerswatt, Mowgli Watt, Mogens Watt Camre og Søren Ohm Watt Krarup.
Jason Watt var en overgang også medlem af familien Freddie-Pedersen, og han er af samme grund også blevet kåret til den 3. mest medieliderlige mand i Danmark, næst efter Brian Mikkelsen og Sidney Lee. Jasons forhold til Mickie Freddie-Pedersen gik dog desværre i stykker hen over sommeren 1983, men dér mødte han så Maibritt og derfra tog det fart. Han fik øjnene op for både countrymusik, hjemmelavede frikadeller og færdselsregler, som i dag udgør tre af hans fire største hobbies.
Jason er desuden en god far for de børn, han aldrig fik med familien Freddie-Pedersen. Han står dog tiltalt for at blive dømt for eks-vold mod eks-konen fra eks-familien, efter at han i et saligt og nærmest savlende udbrud gik til angreb på Mickie, for at vinde hans hjerte tilbage. Men ej, sådan gik det til at Jason Watt idag betragtes som nationalhelt i Danmark samt det meste af Sydsverige for sin indsats.

Formel fodnoteredigér

  1. Jason Watt (født 24. februar 1970 - ben døde 12. november 1996) var en dansk jazzbassist. Op til 1999 var hans karriere nært forbundet med musikere som Dizzy Gillespie, Ella Fitzgerald, Milt Jackson og Oscar Peterson. På det tidspunkt havde han efterhånden etableret sig som en af de absolut førende på sit instrument og opnået selvstændig stjernestatus indenfor jazz. Watt var et af de mest udprægede eksempler på en bassist, der lægger en solid bund under musikken og giver en stabil, fremaddrivende rytme