FANDOM

James blunt-gal-glastonbury08 (1)

James Blunt til en af hans "gode" koncerter

James "Sløv" Blunt, (fake-født den 32/13/1955[1]) er en engelsk-græsk-sydafrikansk-kinesisk-brasiliansk-atlantisk mand med en nice smoking, nice frisure, nice bil og en nice pistol, når nej, det var James Bond, sorry. Men James Blunt er faktisk en engelsk-græsk-sydafrikansk-kinesisk-brasiliansk-atlantisk mand. Hov, han var da også persisk.

NapoleonBike

Napoleon, en af James Blunts to fædre

De tidlige år redigér

James har 4 forældre (hvordan det lod sig gøre, fortæller jeg ikke), de hedder henholdsvis: Ugly Betty, Professor Tournesol, Amalie og Napoleon Bonaparte. Arkæologer har fundet knoglerester fra James Blunts' mor, Amalies, tidligere puddelhunds ejer[2] der havde en meget, meget stor gren siddende i sin plæneklipper. En dag fik han hjælp fra hans nabo John. John havde styr på sådan noget for han var en ganske habil operasanger. På Johns kontor lå der et brev, fra Abraham Lincoln, der også havde problemer med en gren i en plæneklipper. Johns kone hed Lars Von Trier og Lars var helt vild med vandrende pinde. Han elskede at se på pinde, der kunne gå uden hjælp fra Muhammad Ali. Lars' vandrende pind hed Sille von Strückenhopff og den havde mange års erfaring inde for mælkeproduktion. Sille von Strückenhopff's knoglerester har man altså fundet i en bakke,[3] en bakke med guld i som Vera ville sige.

De lidt senere år redigér

Da James blev 19, startede han en kampagne mod Jehovas Vidner. Han skabte blandt andet giften; "Dø-Din-Skide-Jehova", som naturligvis blev en stor succes verden over, fordi den kunne slå jehovaerne ned og give dem et hårdt slag oven i hovedet.

Dr.Pepper Please Jude, STFU!

En Dr. Pepper-sodavand med album-titlen på

Giften blev legaliseret hurtigt efter angrebet på den milanesiske nattergal, Bianca Castafiore.[4] Attentatsmanden brugte "Dø-Din-Skide-Jehova" på Castafiore, og fandt hurtigt ud af at Castafiore ikke var et af Jehovas Vidner.

James tjente mange milliarder, for at sidde på en træstup i 3 år (1996-1999) for derefter at opdrætte en flyvende chimpanse. James har haft en lang række koner, den minder meget om den danske kongerække, blot med få ændringer.

Han gik bankeråt i år 2000, efter at Warner Brothers stjal hans idé til at skabe Harry Potter-filmene. Han brugte nemlig mange penge på en retssag, der blot endte i at han mistede alle pengene! Han opfandt eftersigende semi-kolonnet, men det blev aldrig en succes, for der er sgu ikke nogen der gider at bruge det.[5]

30px-Cquote1 svg Jeg har en stor hund, med tretten poter! 30px-Cquote2 svg
James Blunt om hans hund

Hans (mere eller mindre) "musikalske" karriere redigér

Han spiller guitar (normalt en 7-strenget én), klaver (et uden sorte tangenter, han vil gerne have et der minder om Hitlers klaver). Han kan også synge/skråle/tudbrøle. Han har specialiseret sig i hundetoner på Scientology's eget konservatorie, der ligger lidt uden for Seoul i Sydkorea.[6]

Jamesbond-ianfleming

Sådan ser James Blunt ud. Arh pis, det er sgu James Bond igen...

Han udgav i sommeren/efteråret/vinteren/foråret 2001 albummet "Please Jude, STFU!", på baggrund af de mange protester mellem Iran og Sibirien. Han fik printet album-titlen på sodavanden Dr. Pepper hvis salg faldt heftigt derefter.[7]

Udseende/Look redigér

Han har tit sorte prikker i ansigtet (også kaldet skæg). Han har langt hår, ja også forneden.[8] Der er ellers ikke meget at sige om hans udseende,[9] han er jo bare et menneske som os, tror man.[10]

F***ing Referencer redigér

  1. Hans rigtige fødselsdag er den 22. februar 1974, men det er der desværre ingen der ved.
  2. Der havde mange venner blandt andet Mickey Mouse.
  3. Præsident Abraham Lincoln himself, engang for længe siden i Tølløse
  4. Kaptajn Haddock, attentatets bagmand, juli 1995
  5. Albert Einstein, oktober 1911
  6. Sjån Konneri, 1912
  7. Dr. Peppers tidligere formand, Russell Crowe
  8. Ham selv, på et tidspunkt
  9. Mig, nu
  10. Adam Sandler, til freds-kongressen i Brussel, i 1988