FANDOM

Scharfbok

På billedet herover præsenterer en lidt nervøs litterær agent den nyeste bog om skæg og blå briller; selvfølgelig lanceret med halvkvædede anprisninger af gedulgte forhold, men reelt med meget lidt nyt (Jo, vi vidste udmærket godt, at diverse amerikanske efterretningstjenester opererer ulovligt i Danmark. Tror I ikke vi ser films?)

Jakob Scharf var et energisk akademiker/Pitbull/Intellektuelt blålys. Han blev født et eller andet sted; sikkert her, eller i Kenya?[1]

Samtlige offentligt tilgængelige oplysninger om PET-chef 2007-2013redigér

Jakob's Brorredigér

JacobScarf 02

Jacob i tysk komedieserie

JacobScarf 01

Jacob som Pixarfigur

Jakob har en bror der også hedder Jacob, men med "c". Han ligner til forveksling Jakob, men har optrådt både i en tysk komedieserie, samt som animeret figur i en film fra Pixar.

Desuden er Jacob blevet gift, dog ikke med en bog som hans bror, men med en dansker af anden etnisk baggrund end dansk primært fra USA og taget hendes (eller hans?) efternavn. Derfor hedder han i dag Jacob Scarf, hvilket passer helt vildt godt, da han altid går med tørklæde.

Der har i øvrigt været utallige skænderier til diverse familie-julefrokoster i mellem Jakob og Jacob, da førstnævnte går ind for "tørklædeforbud". Jacob har dog allieret sig med Magisk Cirkel Danmark, der støtter op i kampen mod tørklædeforbud, da det ville betyde at halvdelen af alle danske tryllekunstneres planlagte tricks måtte skrottes.

Fodnoterredigér

  1. Der ku' sgu' godt være lidt portugiser i ham også