FANDOM

Reglerredigér

Trekanter

Hvor mange trekanter ser du?
Uanset hvad du svarer, har du nok en intelligens på over 80 - og er dermed diskvalificeret som medlem af nationen! Vi gider jo ikke høre på dig - Einstein!

Du opnår ét point pr. rigtigt svar. Det er din egen opgave at tælle svarene sammen, og ikke at snyde! Husk: Hvis du vil være medlem af nationen!, så skal du vide at snyderi kun foretages af kontanthjælpsmodtagere og indvandrere.
Sort arbejde derimod - det er ikke snyderi! Det er "f-r-i-h-e-d-s-k-a-m-p" [1] og dermed et oprør mod de røde lakajer på Christiansborg, der er ved at køre landet ud over afgrunden, ved ikke at opkræve skatter fra alle fuskerne, og i stedet sende de få tilbageværende kroner i landet til steder, hvor der bor tallerkennegre og aldrig bliver gjort en god dags gerning, mens din bedstemor må klare sig uden bad mindst 4 gange om dagen, og der i øvrigt er blevet lavet valgsvindel, og at selv om du ikke orkede at bevæge dit fede korpus ned til valgstedet, så har du alligevel Ytringsfrihed, og alle har dermed pligt til at lytte til netop dine ytringer!

For at afstive befolkningens generelle selvværd, findes der på internettet et utal af online intelligenstests. Langt de fleste af disse, vil resultere i at deltageren vil opnå en intelligenskoefficient på mellem 130 og 140. Testen vil derefter ønske dig tillykke, og bede dig om at klikke dig videre på en side, hvor du kan "indløse din præmie".
Her vil du blive bedt om at oplyse nummer, udløbsdato og sikkerhedskode på dit Dankort. Til din store overraskelse begynder der derefter at forsvinde penge fra din konto.

Hvordan pokker gjorde de det!? Du er jo beviseligt intelligent!!!

Men sådan er vi ikke på Spademanns!

Her får du en helt igennem reel intelligenstest, hvor du ved at svare på en række simple spørgsmål kan afgøre, om også du er stupid nok til at være medlem af "nationen!"

Og så til selve spørgsmåleneredigér

Spørgsmål 1redigér

Matematik

Du graver et hul som er 2 meter langt, 3 meter bredt og en meter dybt. Hvor meget jord er der i hullet?
 
16
 
15
 
2
 
54
 
12

Denne afstemning blev oprettet 19:48 feb 19. 2014. Indtil videre har kun 99 mistet sin stemme.

Spørgsmål 2redigér

Matematik II

Der er 10 æbler. Du tager de 3. Hvor mange æbler har du nu?
 
7
 
16
 
6
 
53
 
7

Spørgsmål 3redigér

Dansk

Hvad er det 6. bogstav i alfabetet?
 
6
 
19
 
43
 
4
 
3

Spørgsmål 4redigér

Handicappede

En stum mand kommer ind i en forretning for at købe en tandbørste. Han går hen til ekspedienten og demonstrerer med hånden, at han børster tænder. Ekspedienten giver ham en tandbørste. Derefter kommer der en blind mand ind og vil gerne købe sko. Hvad gør den blinde mand?
 
7
 
6
 
9
 
4
 
50

Spørgsmål 5redigér

Anatomi

Hvilken side af kroppen er din venstre hånd på, når du ser dig i et spejl??
 
2
 
4
 
54
 
5
 
8

Spørgsmål 6redigér

Naturvidenskab

En guldfisk har en hukommelse på 5 sekunder. Det tager 4,5 sekunder at læse dette spørgsmål: Kan en guldfisk svare på dette spørgsmål?
 
2
 
6
 
44
 
13
 
3

Spørgsmål 7redigér

Algebra

En lige vej går gennem en skov, der er 100 km fra ende til anden. Du har 10 liter benzin og bilen kører 10 km/l. Hvor langt kan du maksimalt nå ind i skoven?
 
3
 
21
 
2
 
36
 
3

Spørgsmål 8redigér

Madlavning

Præcis hvor mange 2 cm tykke skiver kan du skære af et helt brød, der er 20 cm?
 
17
 
29
 
1
 
5
 
8

Spørgsmål 9redigér

Idræt

Du er med i et løb og overhaler løberen på andenpladsen. Hvad nummer ligger du nu??
 
2
 
9
 
42
 
4
 
2

Spørgsmål 10redigér

Idræt

Du er med i et løb og overhaler løberen på sidstepladsen. Hvad nummer ligger du nu??
 
9
 
4
 
12
 
3
 
34

Testresultatredigér

0 rigtige: Du er tilpas tåbelig til at blive medlem af "nationen!". Du er endda så dum, at du ikke behøver at lære at hade 
fremmede og regeringen,  for at være medlem.
1-4 rigtige: Du er godt på vej! Sammen med [[Amalie fra Paradise]], kan du sikkert overbevise resten af verden om, at man 
ikke behøver uddannelse for at være et geni! Skriv det herefter mindst 1.000 gange på nationen!
5-9 rigtige: Du kan godt klare dig værre! Hold straks op med at sætte kommaer, bruge stort forbogstav og den slags pladder. 
Så har du stadig en chance som nationen! medlem.
10 eller flere rigtige: Glem det! Du er alt for klog.

Noter til testenredigér

  1. Måske et svært ord for dig - kald det "Civil ulydighed" i stedet