FANDOM

Indavl

Drengen med den store næse her, er søn af sin mor og sin onkel, som igen er børn af drengens forlovede[1].

Indavl2

Maria & Annelise Jensen[2], ved et skolebal i Hjørring.

Indavl er Guds straf overfor syndere der ikke har fattet at man skal holde nallerne fra familiemedlemmer der er så nære, at der findes et ord for det, som ikke starter med "Tip". Tilhængere af indavl, f.eks. Enhedslisten[3], siger at den statistiske sandsynlighed for at udvikle deforme lemmer ved indavl, er så lav at det er tåleligt, men de kender jo heller ikke Guds vilje!

Hvem du må røre (over den seksuelle lavalder)redigér

Egentlig giver det lidt sig selv, men du bedes holde dine liderlige grabber fra din far, din mor, deres forældre- og bedsteforældre[4], dine forældres søskende, disses børn samt dine forældres søskendes ægtefæller og deres børn. For en god ordens skyld skal du vide, at lige præcis du ikke må, røre nogen som helst fra min familie.

Særtilfælderedigér

Pap/sted-søskende

Her kan du bare flippe ud på lagenerne. Medmindre én dine forældre har været udsædvanligt troløs, er det nemlig ikke indavl hvis du går i seng med din far- eller mors nye kærestes børn[5].

Biologiske søskende

Her er en gråzone. Det er i dén grad indavl hvis du avler børn med dine søskende[6], men hvis vedkommende er særligt lækker, er der én mulighed - medmindre I beholder bukserne på: I kan se bort fra at det føles forkert[7], flytte til Mors og få en flok unger uden tænder der spiller banjo[8].

Nødstilfælde

Hvis Danmark udsættes for et altødelæggende angreb, og alle undtagen dig og din nære familie udslettes, så har I teoretisk set lov til at parre jer indbyrdes. I skal dog skynde jer til København, udråbe jer selv til Provisorisk Regering også lave en nød-lov til at genopbygge samfundet med. Ellers er det stadig forbudt.

Se ogsåredigér

Mere indavlredigér

  1. Som igen boller udenom med sin far.
  2. Nej, kønsskifteloven er ikke indblandet.
  3. Jo, den er god nok: Hovedbestyrelsen har sagt god for det.
  4. Derover er det "Tip"-navne og således klamt, men ok.
  5. Hvis du vælger at knalde med ungernes forældre er dette også ok.
  6. Og faktisk blodskam overhovedet at forsøge.
  7. Det er Helligånden der hvisker "STOP!"
  8. Bor du allerede på Mors, er du sikkert resultatet af tilflyttere med abnorme lyster.