FANDOM

Miss denmark

Her ses skønheden Trine Bramsen (En slags politiker, model og livstilsekspert), der ellers plejer at kunne trække en hvilken som helst fyr med hjem i seng, men som nu må indse at de lækre håndværkere hun trækker med hjem ikke har nok penge i kassen til at gøre hende tilfreds.

IT-Nørder er usexede folk der bl.a. går i tennissokker. De spiller World of Warcraft og bruger utjekkede internetforkortelser, både på internettet men også i hverdagssnakken.

På IT-uddannelser lærer man at være så lidt attraktiv som muligt, hvilket også foklarer tendensen.

Det eneste problem er at kvinder ikke ser noget i disse nørdede stakler. De mange penge som de tjener ved deres IT-jobs er ikke længere nok til at holde et ægteskab gående, nu vil de også have en trænet overkrop, velfriseret hår og en fancy Rosévin under armen.

Triviaredigér

  • Politik var engang noget med at styre et land, få styr på økonomien og skabe bedre forhold for borgerne. Nu er det overtaget snak om hvilke mennesketyper der ikke gør nok ud af sig til at kunne få lov til, at sidde ved siden af skønheden Trine Bramsen til en ellers hyggelig fest. [1]

Læs også redigér

Usexede fodnoter iklædt tennissokker redigér

  1. http://www.version2.dk/blog/opraab-til-it-noerderne-smid-tennissokkerne-og-tal-saa-vi-kan-forstaa-det-53101