FANDOM

Ilse

Ilse, et klassebillede.

IlsaMeetsBruce

Der var planlagt flere film med Ilse, men Ilse havde forinden dræbt Bruce i kamp.

Hunulven Ilse er en forklædt bamse, der er inkarneret fra det Ydre Rum. Inkarnations-metoden var avanceret brug af hypnose i kombination med folkesyre i en instruktør-hjerne.

Hvad vil hun?redigér

Ilse er kommet her til Jorden for at lære de voksne mennesker at kanalisere deres vrede over i konstruktive forehavender så som SM-sex. I filmene misbruger Ilse mænd i fængsel, men de kom jo frivilligt i fængslet, da de frivilligt brød lovene. SM er konstruktiv, hvis den sker under frivillige former.

Hvornår startede hun sin mission?redigér

Hunulven Ilse inkarnerede i medieverdenen i 1974. Der blevet lavet en dokumentarfilm om Ilse Cock og den hemmelige tilbageværende del af SS under dække af at fremme den masochistiske rødstrømpebevægelses synspunkter.

Der var planlagt flere film med Ilse, men de blev stoppet da man fandt ud af at "Englen fra Auschwitz", Dr. Joseph Mengele i al hemmelighed havde skrevet drejebogen i Argentina under pseudonymet "Hansi Koch". Filmen var sikkert blevet for uhyggelig til biografbrug, hvis den var blevet realiseret.

Hvorforredigér

Det vides ikke helt sikkert, hvorfor det lige er den vej Ilse har valgt, bamsers veje er uransagelige.

Findes Ilse i dag? redigér

Ja, bare gå hen i din nærmeste bank og sig orden: "Jeg har brug for en bankrådgiver"... og gå derefter hen til den eneste kvinde ved et af skrivebordene. Sørg for at have dit mandlige kyskhedsbælte på, og sørg for ikke at få erektion under samtalen.