FANDOM

Fakta om hunnerredigér

Hunnerne var et vildt folkefærd, fra Centralasien, der udelukkende bestod af kastrerede hanner, som havde tillagt sig menstruation og tilhørende PMS-problemer som følge af kastraktionerne. Hunnernes umulige humør har alle dage spillet en stor rolle i verdenshistorien, men det var altså PMS, der var skyld i det dårlige humør, og ikke noget andet. Selve ordet hunner er vistnok tyrkisk og betyder menneske, but who cares?

Sammenhængen mellem Libresse, Cillit Bang, Attila og hunnernenes forsvindenredigér

Opfindelser har det med at forrykke vilkår for menneskene. Da hygiejne-bindet Libresse blev opfundet følte den mægtige Kong Attila sig meget truet omkring sin egen profitable tampax-fabrikation. Han brugte derfor Cillit Bang mod modstanderne og deres bomulds-fabrik, men med et uforventet resultat. For både han selv og modstanderne forsvandt ved samme lejlighed og hverken han, modstanderne eller hunner-riget er set siden.
Ugly man

Her ses Attila, med PMS-udbrud og dårlig hårdag, mens han overvejer at anvende Cillit Bang mod Libresse-fabrikken.

Den videre historieredigér

Andre huggede ideerne både med Libresse og Tampax, hvilket kvinder i hele verden er glade for, hunnerne er stadig væk.