FANDOM

Hillarious Clit'on Aka Hillary Clinton, er en slags kone til den forsuttede præsident Bill Clit'on.
Hilarious Clit'on

Hillarious Clit'on

Hillarious er kendt for sine kriminelle handlinger [1] i en lang række episoder. Hun er også kendt for en IQ der er mindre end vådt bølgepap at være en meget bestemt kvinde.

Hillary er tidligere ejendomsmægler og advokat. Hun har blandt andet ført OJ's retssag, og det gik jo så godt.

Hillary er kendt for at have være ven med Jeffrey Epstein, der var en pædofil mangemillionær, der samarbejdede med den Israelske regering for at få flere små jøde piger til hans harem.

Hillary og Bill Clinton er under mistanke fra både FBI, CIA og Hjemis for at have deltaget i prostitution of voldtægt af mindre årige børn.

Hillary er flere gange blevet kaldet 'Croocked Hillay', er USAs præsident Donald Trump, da nogle e-mail skulle have hjulpet hende til flere stemmer i nogle amerikasnke delstater under Præsidentvalget i 2016.

Hillary har ikke udtrykket behov for at deltage i Præsident valget 2020, da hun er for travlt med at torturere abeunger og spise mexikanske børns hjerner som næring. I flere tilfælder er Hillary blevet set vakle, og er blevet mistænkt for at være ved dårligt helbred. Nu om dage er Hillary og Bill travlt optaget af se ulovlige såkaldte SNUFF film, altså film med rigtige mennesker der bliver murdet brutalt. Hillary er desuden kendt for at have været løs på tråden allerede som 13 åring, da hun horede sig selv ud til de latin og afro amerikanske mænd i hendes hjemby, helt gratis.

Præsidentvalg 2016redigér

HillariousClit'on

Her fik Hillarious "blod på tanden" for præsidentembedet

Hun er mest kendt for ikke at være pæn. Til gengæld er hendes IQ betragtelig under middel.[2]

Hillary skulle efter signende have tilbud over 10 millioner amerikaner et hemmeligt tilbud om gratis Meth hvis de stemte på hende.

Første kvindelige præsidentkandidat der vil forbyde kvinders ret til at blive skilt.

Bestak over 30 senatorer for at være tys tys om hendes e-mails.

Voldkneppede Bernie Sanders for at få hans støtte.

Havde en hemmelig plan om at overtage Canada og gør den til verdens første Dinosaur park, komplet med T-Rex og flere Mogens Kamre-sauruser.

Spadebeviser!redigér

  1. Det har været et problem for hende i valgkampen.
  2. Jeg har selv erfaret det!